Aktiva bloggarns återkomst!

Nu var det ett låååångt tag sen senast!
Mycket har hänt i livet, men på något sätt är jag tillbaka på ruta ett fast med en massa nyttiga erfarenheter.

Att jag inte är någon bloggare kan ju knappast vara en hemlighet och jag skriver egentligen bara här av en enda anledning... Att få ur mig den ilska, oro, maktlöshet och känslorna som en person i mitt liv ger mig. Jag förstår fortfarande inte hur hon kan göra mig så svag efter alla dessa år. Hur hon kan få mig att inte tänka på något annat under mina vakna timmar. Och det är precis som det alltid varit, efter 10 år lever hon i samma trasiga förhållande (men han är ju iaf fortfarande snäll när han är nykter) och det gör mig så in i helvete ont...

Att älska någon så mycket och vara helt maktlös, det är den jobbigaste känslan i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0