Missade ju ett år ;)

Det blev visst inget inlägg på min blogg under 2012... Annars hade jag ju en bra takt, ett inlägg per år! 
Här är det som vanligt ungefär, jag trivs med mitt liv, jobbar på som en galning som vanligt! 
 
Singel och knappt sökande! Jag är så sjukt less på falska människor och förhoppningar som kraschas gång på gång... 
 
Dock träffade jag på henne igen, the love pf my life, the one that got away! Alla känslor kom självklart tillbaka, det gör ont att älska någon som jag älskar henne. 
Det känns rätt sjukt, det är fan 15 år sen jag träffade henne första gången och jag kan fortfarande säga exakt vart jag träffade henne! Snacka om love at the first sight!
Men tyvärr... Hon är fortfarande ihop med sitt svin and guess what? Han har inte förändrats... Om ni nu funderar på vad i h-vete jag snackar om så läs det äldsta sparade inlägget på denna hyperaktiva blogg :P 
 
Jaja, vad ska man säga... Hon bestämmer ju över sitt eget liv och hon måste ju se något i honom som ingen annan ser! 
 
puss och kram på er! Om det nu finns någon i detta avlånga land som läser en enda rad jag skriver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0