Aktiv?

Frågan är ju om man skulle ge sig på ett försök att vara aktiv bloggare! Frågan är ju bara om någon skulle vilja läsa allt dravel som jag skulle skriva? :) Men det är klart, man kan ju alltid blogga enbart för sig själv, för att skriva av sig det man vill ha sagt... Fast samtidigt har jag mina underbara vänner som är hur bra som helst att ventilera allt jag vill prata om! Så frågan är ju om jag har någon användning av en blogg!

Men jag kan ju prova och se! :P

Dagen har iaf varit bra, hade ju nästan hoppats på lite magic ikväll... Men det blev jobb och sedan födelsedagsfika istället!
I morgon börjar en ny vecka med jobb och andra skojsigheter!

Jaja, skriver nästa gång när jag har nå kul att skriva! :P

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Jag läser så skriv på :D

2010-11-21 @ 22:42:03
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0