4 inlägg... 4år :)

Tänkte att min sjukt aktiva blogg skulle få sig iaf ett inlägg i år också! :P

Tänk vad man kan vara lurad ibland... Att ens tro på vissa människor! Jaja, hon fick verkligen visa vad hon gick för och jag kan helt ärlig säga att är det något som jag inte ångrat i mitt liv är det att hon fick en känga i röven av mig!
Däremot ångrar jag att jag inte gjorde det tidigare, för efter att ha insett hur mycket bättre jag mår och hur mycket mer jag lever så har jag verkligen förstått vem hon var! Som mitt motto lyder, ångra inget du gjort... Ångra bara det du inte gjort!

Annars rullar livet på, jag mår väldigt bra vissa dagar... Mindre bra andra dagar! Men det är väl det som kallas liv?? Om allting vore en dans på rosor skulle man aldrig uppskatta framgångarna eller värdera nederlagen som en läxa man lärt sig.

Jag lever ensam med min hund, umgås med mina vänner och jobbar på som vanligt! Trivs bra med det, men visst finns det plats för någon i mitt liv! Vet fortfarande inte riktigt vad jag letar efter hos en tjej, men jag vet iaf vad jag undviker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0