Nu äre som det är...

Tjoho! Nu är världens mest inaktiva bloggare tillbaka för ett nytt inlägg! ;) Snart är det ett år sedan jag skrev något här...

Singel igen, tråkigt och skönt på en och samma gång! Jag älskade verkligen henne hur mycket som helst... Och jag gör fortfarande det! Men ibland fungerar det inte och då är det lika bra att man låter det gå!
Jag ser hellre att hon är lycklig med någon annan än att hon är med mig och olycklig... Ville verkligen inte att det skulle gå såhär, men det är väl dels mitt eget fel som gjorde det mesta fel när det började vara jobbigt!

Jaja, jobbar och står i som vanligt! Lite för mycket bara för det mesta, men jag hoppas att det ska synas i min ekonomi ;)

Kommentarer
Postat av: eriika

vad glad jag blir att du är tillbaka :D

2009-05-19 @ 15:23:47
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0